CLASSIC

classic 2016 header

Millers Oils oferuje niezaprzeczalnie najbardziej wszechstronną gamę olejów silnikowych, olejów przekładniowych oraz dodatków do paliw, stworzonych specjalnie dla właścicieli zabytkowych samochodów i motocykli.

Nasze produkty serii Classic wykorzystują najnowsze osiągnięcia techniki po to, aby zaoferować Państwu produkty, które działają tak jak te z epoki, a jednocześnie zapewniają maksymalną ochronę i wydłużoną żywotność. Jako firma rodzinna, założona i istniejąca nieprzerwanie od 1887 roku, serię Classic traktujemy priorytetowo.

John W Miller

Wprowadzenie: Andrew Miller, Order Imperium Brytyjskiego

W 1887 roku, mój niesamowity dziadek, John W. Miller zakupił, co teraz jest firmą Millers Oils. W 1889 roku napisał do swoich klientów podziękowania za dotychczasową współpracę, i oświadczył, że „Jakość mojego oleju będzie sztywno przestrzegana”….. Dalszy ciąg.

 

SERIA VINTAGE – SAMOCHODY ZABYTKOWE

Słownik Oxford zdecydowanie określa, że samochód zabytkowy (Vintage), to „starodawny model samochodu, wyprodukowany w latach 1919 – 1930”. Obecnie, trudno jest dokładnie zdefiniować, co nazywamy „zabytkowym”. Jedno jest pewne – piękno samochodów zabytkowych jest widoczne gołym okiem.

Millers Oils w pełni rozumie i podziela tę pasję właścicieli ponadczasowych pojazdów zabytkowych, którzy je pieczołowicie odrestaurowali zachowując najwyższe standardy. Rozumiemy także, jak wysokie znaczenie w kwestii ochrony, konserwacji i osiągów tych niesamowitych maszyn mają właściwe, wysokiej jakości środki smarne. Dlatego, w większości przypadków, właścicielom zależy na stosowaniu najlepszej gamy środków smarnych dostępnych na rynku.

Mając pasję do jakości w naszych sercach… przedstawiamy gamę olejów Millers Oils Vintage specjalnie stworzoną i opracowaną z zachowaniem najwyższych standardów jakości, do samochodów z podstawowymi systemami filtracji oleju.

millerol-monograde-engine-oils (1)

VINTAGE MILLEROL

Dostępne lepkości SAE: 30, 40 , 50 Jednosezonowe, mineralne oleje silnikowe bez detergentów. Specjalnie opracowane dla samochodów z podstawowymi systemami filtracji oleju. Zawierają dodatki chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panewek. Wszystkie zawierają ZDDP (cynk/fosfor). API SB.
7905 VINTAGE MILLEROL 30
7906 VINTAGE MILLEROL 40
7907 VINTAGE MILLEROL 50
vintage-green-gear-oil

VINTAGE GREEN GEAR OIL

Dostępne lepkości SAE: 90 i 140
Nie zawierające dodatków EP mineralne oleje przekładniowe. Specjalnie opracowane dla układów przeniesienia napędu pojazdów zabytkowych. Zawierają inhibitory chroniące przed rdzą, zapewniające dobrą odporność na utlenianie, i wydłużające żywotność oleju. API GL1.
7924 VINTAGE GREEN GEAR OIL 90 GL1
7925 VINTAGE GREEN GEAR OIL 140 GL1

SERIA CLASSIC – SAMOCHODY KLASYCZNE

Tak, jak przy definicji pojazdów zabytkowych (Vintage), nie da się kategorycznie sklasyfikować samochodów klasycznych (Classic) na podstawie sztywnych dat. Definicja „klasyka” jest różna wśród różnych grup zainteresowań, stowarzyszeń, czy też w różnych krajach. Według organizacji HMRC, „klasykiem” jest każdy pojazd starszy niż 15 lat, jakkolwiek wielu entuzjastów uważa, że minimum to 30 lat.

Nie można podważyć tego, że rynek pojazdów klasycznych na całym świecie przeżywa obecnie renesans, gdyż coraz więcej entuzjastów przywraca do życia coraz to starsze samochody. Z dbałością o detale doprowadzają je do stanu z czasów dawnej świetności. To przekracza typowe pojęcie odrestaurowania i konserwacji pojazdu – robią to w taki sposób, że wszelkie specyfikacje i wygląd są skrupulatnie przestrzegane.

Nasza gama klasycznych olejów „Pistoneeze” została opracowana, sformułowana i wyprodukowana z myślą o maksymalnej ochronie silnika oraz jego osiągach – dla pojazdów z nowszymi systemami filtracji oleju.

pistoneeze-monograde-engine-oils

CLASSIC PISTONEEZE

Dostępne lepkości SAE: 30,40,50. Jednosezonowe, mineralne oleje silnikowe, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowane dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju. Zawierają dodatki chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panewek. Wszystkie zawierają ZDDP (cynk/fosfor). API SG.
7908 CLASSIC PISTONEEZE 30
7909 CLASSIC PISTONEEZE 40
7910 CLASSIC PISTONEEZE 50
classic-pistoneeze-20w50

CLASSIC PISTONEEZE 20w50

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju. Zawiera dodatki chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panewek. Zawiera ZDDP (cynk/fosfor). API SJ.
7913 CLASSIC PISTONEEZE 20w50
classic-mini-oil-20w50

CLASSIC MINI OIL 20w50

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy i przekładniowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla klasycznych silników samochodów Mini ze zintegrowaną skrzynią biegów. Znakomite osiągi silnika oraz łatwiejsza zmiana biegów – dzięki dodatkom oleju przekładniowego. Pełen pakiet ZDDP (cynk/fosfor). API SF, GL4.
7914 CLASSIC MINI OIL 20w50

SERIA CLASSIC – OLEJE PRZEKŁADNIOWE

classic-gear-oil-ep-80w90-gl4

CLASSIC GEAR EP OIL 80w90 GL4

Mineralny olej przekładniowy EP SAE 80w90 zawierający zestaw wyselekcjonowanych dodatków. Stworzony dla skrzyń biegów i dyferencjałów wymagających oleju EP, może być także stosowany w tylnych mostach nie wymagających oleju hipoidalnego. API GL4.
7927 CLASSIC GEAR OIL 80w90 GL4
classic-gear-oil-ep-140-gl4

CLASSIC GEAR OIL EP 140 GL4

Mineralny olej przekładniowy EP SAE140 zawierający zestaw wyselekcjonowanych dodatków. Stworzony dla skrzyń biegów i dyferencjałów wymagających oleju EP, obniża tarcie, redukuje hałas. API GL4.
7928 CLASSIC GEAR OIL 140 GL4
classic-differential-oil-ep-90-gl5

CLASSIC DIFFERENTIAL OIL EP 90 GL5

Mineralny olej do dyferencjałów EP SAE 90 zawierający zestaw wyselekcjonowanych dodatków. Do użytku w dyferencjałach hipoidalnych wymagających oleju odpornego na ściskanie (EP) o wyśmienitych parametrach. API GL5.
7929 CLASSIC DIFFERENTIAL OIL EP 90 GL5
classic-differential-oil-85w-140-gl5

CLASSIC DIFFERENTIAL OIL 85w140 GL5

Mineralny olej do dyferencjałów EP SAE 85w140 zawierający zestaw wyselekcjonowanych dodatków. Do użytku w dyferencjałach hipoidalnych wymagających oleju odpornego na ściskanie (EP) o wyśmienitych parametrach. API GL5.
7930 CLASSIC DIFFERENTIAL OIL 85w140 GL5

SERIA CLASSIC SPORT

Są samochody klasyczne, ale są też sportowe samochody klasyczne.

Przez lata, firma Millers Oils rozwijała szeroką gamę olejów najwyższej klasy, specjalnie sformułowanych w celu podniesienia osiągów klasycznych samochodów sportowych. Nasza gama Classic Sport wykorzystuje najnowsze osiągnięcia w technologii środków smarnych w tym technologię półsyntetyczną oraz w pełni syntetyczną. Oleje Classic Sport oferują znacznie lepszą wydajność niż oleje na bazie mineralnej, jednocześnie zachowują, spełniają, i przewyższają wszelkie wymagania specyfikacji ustanowione w momencie produkcji pojazdu, takie jak np. poziom ZDDP, itp. Te oleje mogą być stosowane w pojazdach wyprodukowanych od wczesnych lat 30-tych XX wieku, i płynnie łączą absolutnie najnowszą technologię z niezbędnymi wymaganiami starszych silników. Nie możesz dokonać lepszego wyboru, aby na długo poprawić kondycję Twojego sportowego samochodu klasycznego.

classic-sport-20w50

CLASSIC SPORT 20w50

Dzięki ulepszonym dodatkom zwiększającym wydajność, oraz indeksowi lepkości zapewniającemu wysoką odporność na ścinanie, Classic Sport 20w50 jest najwyższej jakości, półsyntetycznym, wielosezonowym olejem SAE 20w50. Duża zawartość syntetycznych olejów bazowych zapewnia znacznie większą ochronę w skrajnie trudnych warunkach: temperatury i wysokiego obciążenia. Pełen pakiet ZDDP (cynk/fosfor) dla maksymalnej ochrony. API SJ.
7912 CLASSIC SPORT 20w50
classic-sport-20w60

CLASSIC SPORT 20w60

Classic Sport 20w60 to produkt o nadzwyczajnych parametrach, który zapewnia znakomitą ochronę w wysokiej temperaturze, i pod dużym obciążeniem, np. podczas wyścigów. Półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy, z unikalnym zestawem dodatków zwiększających wydajność, oraz indeksem lepkości zapewniającym wysoką odporność na ścinanie, co gwarantuje, że utrzymuje swoje parametry nawet przy ekstremalnie wysokim ciśnieniu oleju. Pełen pakiet ZDDP (cynk/fosfor) dla maksymalnej ochrony. API SJ.
7915 CLASSIC SPORT 20w60
high-performance-20w50

CLASSIC SPORT HIGH PERFORMANCE 20w50

Bezapelacyjnie olej o najwyższych osiągach, jaki kiedykolwiek został opracowany dla samochodów klasycznych. W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy Classic Sport High Performance 20w50 został stworzony specjalnie dla wyścigów i rajdów samochodów klasycznych. Zawiera unikalne nanocząstki Nanodrive TM – technologia niskiego tarcia Millers Oils.Classic Sport High Performance 20w50 zapewnia redukcję tarcia do 63%, i do 38% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów syntetycznych o lepkości 20w50. Współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika.Ten produkt korzysta z wielokrotnie nagradzanej, stosowanej w serii Motorsport, technologii niskiego tarcia Nanodrive TM , która została zastosowana w tym w pełni syntetycznym oleju. Stworzony do samochodów klasycznych, od których wymagane są maksymalne osiągi.Niesamowicie zredukowane tarcie prowadzi do znacznego wzrostu mocy i momentu obrotowego, niższego zużycia paliwa, znacznej redukcji w zużywaniu się silnika, oraz niższej temperatury pracy. Natychmiast zauważalny wzrost osiągów.
Pełen pakiet ZDDP (cynk/fosfor) dla maksymalnej ochrony, indeks lepkości zapewniający wysoką odporność na ścinanie.
7911 CLASSIC SPORT HIGH PERFORMANCE 20w50

DODATKI DO PALIW

Obok naszych olejów, jesteśmy niesamowicie dumni z naszej zdecydowanie najszerszej i najlepiej działającej gamy dodatków do paliw, która jeszcze bardziej chroni i podnosi osiągi Twojego cennego samochodu zabytkowego.

Zawartość etanolu w obecnie stosowane benzynie bezołowiowej może być dużym problemem dla samochodów zabytkowych i klasycznych. Każda benzyna, może zawierać (bez konieczności informowania o tym) do 5% etanolu, w przyszłości będzie to do 10%. Nasze dodatki do paliw są rekomendowane i polecane do wszystkich samochodów zabytkowych, klasycznych, oraz klasycznych sportowych, które wymagały stosowania benzyny ołowiowej.

Typowymi problemami wynikającymi z usunięcia ołowiu z benzyny są: słabe smarowanie zaworów, oraz cofanie się gniazd zaworowych (konieczność ich utwardzenia). Największym ryzykiem jest jednak zawartość etanolu, która powoduje korozję układu paliwowego. Te cechy mają potencjał, aby wyrządzić duży problem w silniku, ale nasze produkty zostały opracowane w celu całkowitego wyeliminowania ryzyka, jak i podniesienia osiągów. Uważamy, że są one niezbędne w celu przedłużenia żywotności cenionych klasycznych samochodów.

vspe-power-plus

VSPe POWER PLUS MULTISHOT oraz ONE SHOT

Czy wiesz, że…? Benzyna bezołowiowa zawiera teraz etanol, który może spowodować problemy z korozją układu paliwowego w starszych samochodach.Dodatek do benzyny typu „wszystko w jednym”, który chroni przed korozją i jest substytutem ołowiu, zatwierdzony przez FBHVC .
chroni gniazda zaworowe, nawet jeśli nie są utwardzane
dodaje 2 oktany
chroni przed korozją spowodowaną działaniem etanolu
czyści układ paliwowy
przywraca czystość silnika
zapobiega przedwczesnemu zapłonowi, wysokiej temperaturze punktowej, rozbieganiu silnika
pomaga chronić komponenty
eliminuje niekorzystny wpływ obecności etanolu w paliwie (do E10)
chroni przed oblodzeniem gaźnika
zawiera antyoksydanty, dzięki czemu wydłuża żywotność paliwa
7917 VSPe POWER PLUS MULTISHOT
7916 VSPe POWER PLUS ONE SHOT
eps

EPS

Stworzony z myślą o ochronie przed korozją wynikającą z obecności etanolu w benzynie bezołowiowej, mocno polecany także do silników z utwardzonymi gniazdami zaworowymi. Zatwierdzony przez FBHVC jako dodatek do paliwa chroniący przed korozją metali. Chroni przed korozją spowodowaną działaniem etanolu, chroni przed oblodzeniem gaźnika, kompatybilny z katalizatorami.
classic-sport-cvle

CLASSIC SPORT CVLe

Opracowany z myślą o zwiększeniu osiągów, jednocześnie zapewnia ochronę silników klasycznych samochodów sportowych. Został stworzony w celu spełnienia wymogów FIA. Chroni przed cofaniem się gniazd zaworowych,chroni przed korozją spowodowaną działaniem etanolu, polepsza spalanie, zapobiega przedwczesnemu zapłonowi, wysokiej temperaturze punktowej, rozbieganiu silnika
7920 CLASSIC SPORT CVLe
tank-safe

TANK SAFE

Wysokiej jakości dodatek do benzyny, który należy wlać na koniec sezonu. Zapewnia ochronę baku i układu paliwowego podczas długich przerw w użytkowaniu samochodu zabytkowego lub klasycznego. Chroni przed korozją układ paliwowy i bak. Dolej do baku po sezonie – benzyna w baku jest gotowa do użycia w nowym sezonie

KONSERWACJA I PRZYGOTOWANIE

classic-preservation-oil-20w50

CLASSIC PRESERVATION OIL 20w50

Dwufunkcyjny, konserwujący olej silnikowy mineralny SAE 20w50 do przechowywania, i ograniczonego użytkowania pojazdów. Opracowany z myślą o ochronie przed rdzą i korozją silników benzynowych i Diesel. Poziom ochrony identyczny jak API SJ/CC.
7931 CLASSIC PRESERVATION OIL 20w50
classic-running-in-oil-30

CLASSIC RUNNING IN OIL 30

Olej SAE 30 do docierania silników samochodów zabytkowych i klasycznych. Opracowany z myślą o pierwszym uruchomieniu odbudowanych silników. Może być używany do docierania na hamowni. Jego użycie optymalizuje osiągi i zużycie paliwa.
7932 CLASSIC RUNNING IN OIL

OLEJE DO AMORTYZATORÓW

classic shock oil

CLASSIC SHOCK OIL 32

Średni olej do amortyzatorów SAE 10 stworzony z myślą o sportowej charakterystyce. Może być użyty jako dolewka, bądź jako zupełnie nowy olej do amortyzatorów samochodowych i motocyklowych. ISO 32
7922 CLASSIC SHOCK OIL 32
classic shock oil

CLASSIC SHOCK OIL 46

Ciężki olej do amortyzatorów SAE 15 stworzony z myślą o wyczynowej charakterystyce. Może być użyty jako dolewka, bądź jako zupełnie nowy olej do amortyzatorów samochodowych i motocyklowych. ISO 46
7923 CLASSIC SHOCK OIL 46

OLEJ DO PRZEKŁADNI KIEROWNICZYCH

classic worm steering box

VINTAGE WORM STEERING BOX

Mineralny olej o wysokiej lepkości i niskim współczynniku tarcia opracowany dla przekładni ślimakowych i innych. ISO 320
7921 VINTAGE WORM STEERING BOX OIL

OLEJ DO DWUSUWOWYCH SILNIKÓW ZABYTKOWYCH

classic-mineral-2t

CLASSIC CM 2T

Mineralny olej SAE 40 do silników dwusuwowych. Niskopopiołowa formulacja chroni przed efektem opóźnionej reakcji na gaz. API CEC/TC
7933 CLASSIC MINERAL 2T

 

katalog okladka classic 2016

 

Facebook

evanscoolants.pl