OLEJE SILNIKOWE

W Millers Oils wiemy, jak ważne są wysokiej jakości środki smarne, którym możesz zaufać. Dlatego nasza wszechstronna gama olejów i dodatków do paliw, zapewnia nie tylko znakomite osiągi w nowoczesnych samochodach osobowych, ale jest również zaprojektowana z myślą o ich wydłużonej żywotności, niższym zużyciu paliwa, pomaga tym samym zmniejszyć koszty obsługi i ryzyko awarii pojazdu. Nasze  środki smarne mogą być stosowane w czasie okresu gwarancyjnego samochodów, a wiele z nich posiada oficjalne aprobaty producentów (OEM).

Który olej silnikowy Millers Oils wybrać? Jak wybrać właściwy olej do samochodu?

Właściwy olej silnikowy odgrywa kluczową rolę w kwestii utrzymania stanu silnika i osiągów samochodu. W tym artykule wytłumaczymy różnice pomiędzy różnymi olejami silnikowymi Millers Oils: Trident Professional, XF Premium oraz EE Performance, ich cechy, korzyści, oraz możliwości sprostania konkretnym wymaganiom. Pomożemy wybrać olej idealnie dobrany do samochodu.

W naszej gamie znajdziesz oleje silnikowe odpowiednie dla Twoich potrzeb:

EE PERFORMANCE

EE PERFORMANCE z technologią NANODRIVE, oraz estrami – to najwyższa półka dla silników samochodów osobowych, użytkowanych w skrajnie ciężkich warunkach, także tych poddanych modyfikacjom

XF PREMIUM

XF PREMIUM z technologią DFT – do najnowszych samochodów osobowych, z najnowszymi normami OEM

TRIDENT PROFESSIONAL

TRIDENT PROFESSIONAL uniwersalne oleje, idealne dla flot i warsztatów, o znakomitej relacji ceny do jakości

NIE WSZYSTKIE OLEJE SĄ TAKIE SAME
Czy olej silnikowy może mieć wpływ na osiągi? Czy środek smarny może mieć wpływ na wydajność i trwałość silnika?

Definitywnie możemy stwierdzić, że TAK. Nasze laboratorium regularnie rejestruje postępy, jakie osiągamy w dziedzinie coraz większej ochrony przed zużyciem, oraz podnoszenia osiągów.

Jaka jest rola oleju?

Tworząc powłokę ochronną pomiędzy metalowymi częściami silnika, olej chroni je przed zużyciem. Dodatki w oleju reagują, zapewniając ochronę podczas różnych procesów mechanicznych występujących w silniku.

Chłodzi komponenty, zwłaszcza tłoki i wały korbowe, a więc części będące w sercu procesu spalania – tam, gdzie rola układu chłodzenia jest ograniczona. Zbiera i pozostawia w zawieszeniu wszelkie nieczystości w skrzyni korbowej i głowicy, utrzymując silnik w czystości. Pod koniec swojej żywotności, utleniony olej nie jest w stanie spełniać tej funkcji.

Olej silnikowy to mieszanina olejów bazowych i dodatków – zaawansowany technologicznie olej może zawierać kilkanaście niezależnych dodatków. Dodając każdy kolejny element, redukujemy zawartość oleju bazowego, wpływając na właściwości smarne. Aby wydajność silnika była zoptymalizowana, ważne jest, by wszystkie składniki oleju miały do odegrania istotną rolę. Jest zatem oczywistym, że pomiędzy olejami istnieją realne różnice.

W nowoczesnych silnikach – ze względu na ochronę środowiska, turbosprężarki, downsizing – oleje (o niższej lepkości) mają ciężkie życie. Wysokie temperatury turbosprężarek, wydłużone interwały pomiędzy wymianami – to powoduje, że oleje mają mnóstwo pracy. Dodatkowym wyzwaniem są układy hybrydowe. Oleje silnikowe we współczesnej motoryzacji mają kluczową rolę w kwestii żywotności silnika, większą niż kiedykolwiek wcześniej.

Wybierz Kategorię

Newsletter

Aktualności