OLEJE SILNIKOWE

Nasza nowa gama olejów do samochodów zabytkowych i klasycznych płynnie łączy najnowsze osiągnięcia w technologii smarowania, ze szczególnymi wymaganiami lepkościowymi starszych pojazdów, aby być pewnym, każdy poszczególny pojazd klasyczny może maksymalnie chroniony nawet podczas pracy przy wykorzystaniu swoich maksymalnych osiągów.

Gama składa się z trzech serii:

  • Vintage (1919–1930)
  • Classic (1930-1980)
  • Classic Sport
Całkowitą nowością są oleje silnikowe: Classic Pistoneeze 10w30, 10w40, 15w40. Dwa z nich, o lepkościach 15w40 oraz 10w40, są przeznaczone do coraz bardziej popularnych samochodów, jakimi się niewątpliwie youngtimery, a więc głównie samochody z lat 70-tych i 80-tych, ale w niektórych przypadkach, nawet początku 90-tych. Trzeci, to olej o lepkości 10w30, znakomity do wielu klasycznych samochodów, głównie wyprodukowanych w USA.
 
Wszystkie, to wielosezonowe olej silnikowe z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowane dla starszych samochodów z systemami filtracji oleju. Zawierają dodatki
chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panewek, a także optymalny pakiet ZDDP. 
 
Nowe oleje Classic, to dobre rozwiązanie dla pojazdów o dużym przebiegu, gdzie występuje problem z nadmiernym zużyciem oleju, oraz z wyciekami. Nowoczesna technologia gwarantuje, że oleje spełniają zarówno dość nowoczesne normy, jak i ówczesne specyfikacje. 
Zawierają estry syntetyczne, które zapewniają ochronę także wtedy, gdy pojazd nie jest uruchamiany przez dłuższy czas, a po uruchomieniu dbają o to, by silnik osiągnął natychmiast właściwe ciśnienie oleju.
Wybierz Kategorię

Newsletter

Aktualności