Aktualności

Nowa gama XF PREMIUM

Nowa gama XF PREMIUM

Niezależny, brytyjski producent środków, Millers Oils wprowadza nową gamę olejów silnikowych z oficjalnymi aprobatami OEM: XF Premium . Została ona stworzona z myślą o zastosowaniu w najnowszych silnikach, i spełnia najnowsze specyfikacje. Gama XF Premium to zarówno poprawione formulacje dobrze znanych olejów Millers Oils XF Longlife, jak i kilka zupełnych nowości. Wszystkie oleje XF Premium wykorzystują DFT (Dynamic Fluid Technology) – wyjątkowa, unikalna technologia smarowania stworzona i wyprodukowana przez Millers Oils. Opracowana przez nasz zespół chemików, technologia DFT wykorzystuje najnowsze i najlepsze technologie dodatków, które działają synergistycznie, aby zapewnić lepszą ochronę i maksymalną wydajność silnika. DFT zapewnia korzyści zwłaszcza w…
Mamy to! RAJDOWE SAMOCHODOWE MISTRZOSTWO POLSKI!

Mamy to! RAJDOWE SAMOCHODOWE MISTRZOSTWO POLSKI!

Mamy to! RAJDOWE SAMOCHODOWE MISTRZOSTWO POLSKI! Załoga Huttunen / Lukka startująca samochodem Hyundai i20 R5 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski zajęła drugie miejsce w Rajdzie Świdnickim, przypieczętowując tym samym tytuł Rajdowych Samochodowych Mistrzów Polski w klasyfikacji generalnej. Silnik, skrzynia biegów oraz pozostałe podzespoły samochodu Mistrzów Polski przez cały sezon chroniły środki smarne Millers Oils z serii Motorsport, wykorzystujące technologię Nanodrive. W silniku zastosowano olej CFS 5w40 NT+, który oprócz maksymalnej ochrony, zapewnia także minimalne straty mocy. Jest to olej o w pełni syntetycznej formulacji opartej na PAO oraz estrach syntetycznych, z wykorzystaniem cząstek nano. W sekwencyjnej skrzyni biegów oraz dyferencjałach…
TRIDENT PROFESSIONAL - nowa gama

TRIDENT PROFESSIONAL - nowa gama

  Prezentujemy nową gamę olejów MILLERS OILS TRIDENT PROFESSIONAL: Co się zmienia: nowe, przejrzyste etykiety zmiana nazwy serii z TRIDENT na TRIDENT PROFESSIONAL zmiana nazw niektórych produktów ulepszenie niektórych formulacji – więcej norm OEM / specyfikacji nowe produkty w gamie Co się NIE zmienia: jakość olejów TRIDENT, na których zawsze można polegać miejsce produkcji: zawsze MADE IN BRITAIN ceny kody produktów Nowe oleje zaczną pojawiać się na rynku stopniowo, wraz z wyczerpaniem zapasów obecnej gamy TRIDENT.  

Zwycięstwo załogi Millers Oils w Rajdzie Rzeszowskim

W pierwszej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, Rajdzie Rzeszowskim, zadebiutował zespół Hyundai Poland Racing. W samochodzie Hyundai i20 R5 wystartowała jedna z najbardziej obiecujących na świecie załóg: Huttunen / Lukka. W ich rajdówce zastosowano oleje Millers Oils z technologią NANODRIVE: CFS 5w40 NT+ oraz CRX LS 75w140 NT+. Zgodnie z przewidywaniami, załoga odniosła zwycięstwo, choć nie przyszło ono lekko. W rajdzie wystartowało wiele załóg stosujących środki smarne Millers Oils. Załoga Szeja / Szeja w Subaru Impreza zajęła 6 miejsce w klasyfikacji generalnej, zwyciężając w klasie Open 4WD.  W tym samochodzie smaruje Millers Oils CFS 15w60 (silnik), oraz CRX Ls 75w140…

Rajd Rzeszowski: Wszystko, co było możliwe

Tomasz Kasperczyk i Damian Syty wywalczyli w Marma 29. Rajdzie Rzeszowskim wszystko, po co mogli sięgnąć po problemach z pierwszego, nieukończonego etapu. Załoga Tiger Energy Drink Rally Team wygrała Power Stage i wywiozła z Rzeszowa komplet punktów, jaki można zdobyć na finałowej próbie rundy RSMP. Kasperczyk i Syty zaczęli Marma 29. Rajd Rzeszowski, tak jak go skończyli – od oesowego triumfu. Volkswagen Polo GTI R5 dwukrotnych wicemistrzów Polski był najszybszy na otwierającym inauguracyjną rundę krajowego czempionatu oesie Pstrągowa, zostawiając za sobą wszystkie 14 załóg w najszybszych samochodach klasy R5. Niestety rewelacyjnego rezultatu z OS 1 nie udało się zamienić w…

Rajdowi wicemistrzowie Polski rozpoczynają sezon.

Podium po długiej przerwie. Najlepsze czasy na dwóch odcinkach specjalnych i drugie miejsce w nieoficjalnej klasyfikacji generalnej – to bilans Tomasza Kasperczyka i Damiana Sytego w inauguracyjnej rundzie Tarmac Masters. Dla załogi Tiger Energy Drink Rally Team był to pierwszy start w nowym samochodzie – Volkswagenie Polo GTI R5. Partnerem technicznym zespołu jest Millers Oils. Tarmac Masters to cykl zawodów organizowanych na Dolnym Śląsku w randze rajdów okręgowych i Super KJS-ów. Tegoroczne zmagania w tym cyklu otworzył 4. Ireco Motorsport Rally, będący jedną z pierwszych w tym roku okazji do rajdowej rywalizacji w naszym kraju. Wielu zawodników z Rajdowych Samochodowych…

Nowa oferta wyłącznie dla warsztatów - Millers Oils EPP.

  GAMA EPP JEST PRZEZNACZONA WYŁĄCZNIE DO PROFESJONALNEGO UŻYTKU W WARSZTATCH – PRODUKTY SĄ NIEDOSTĘPNE W SPRZEDAŻY DETALICZNEJ. Millers Oils to wiodąca marka w sektorze motoryzacyjnym, dostarczająca wysokiej jakości oleje, smary i dodatki do paliw, do sklepów warsztatów w Wielkiej Brytanii, Polsce i na całym świecie. Dlaczego warto stosować dodatki Millers Oils  EPP? Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży i ponad 30-letniemu doświadczeniu w środkach czyszczących układy smarowania silników, nasza gama EPP jest technicznie opracowana tak, aby działać harmonijnie z nowoczesnymi olejami silnikowymi. Jest to idealne rozwiązanie dla nowoczesnego warsztatu, który chce przewyższyć oczekiwania swoich klientów w kwestii dbania o kondycję…

Nowe oleje silnikowe Millers Oils serii TRIDENT.

Millers Oils uzupełnia swoją gamę olejów silnikowych Trident charakteryzujących się m.in. znakomitym stosunkiem jakości do ceny. Gama produktów Trident została opracowana z myślą o spełnieniu jak najszerszej liczby wymagań producentów samochodów, przy użyciu jak najmniejszej liczby produktów. Jest więc idealna dla niezależnych warsztatów, zwłaszcza tych obsługujących samochody po okresie gwarancyjnym. Jednocześnie, Trident to oleje stworzone z najwyższej jakości olejów bazowych oraz dodatków, tak, by właściciel warsztatu był pewien, że silniki w samochodach klientów są odpowiednio chronione. Wszystkie oleje serii Trident spełniają najnowsze normy ACEA i API, oraz przewyższają najnowsze wymagania producentów samochodów. Tak, jak oleje serii Premium, produkowane są w…

Oleje o obniżonej lepkości - dlaczego?

Dlaczego oleje o obniżonej lepkości, zapewniają bardziej efektywne ekonomicznie smarowanie? Szczególnie na rynku samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych i pojazdów użytkowych istnieje tendencja do stosowania olejów o obniżonej lepkości. Poprosiliśmy Marka Crossleya, członka naszego zespołu pomocy technicznej, o wyjaśnienie tego trendu. Po pierwsze, czym jest lepkość i dlaczego jest ważna? Lepkość jest „grubością” oleju i jest jego ważną cechą. Lepkość decyduje o grubości i wytrzymałości filmu olejowego, co ma kluczowe znaczenie dla zmniejszenia tarcia i utrzymania powierzchni metalowych w pewnej odległości. Im „grubszy”, bardziej lepki olej, tym lepszy? Nie, jest to jeden z mitów. Olej musi być odpowiedni do zastosowania.…

WAŻNE - zmiana organizacji pracy.

Szanowni Państwo, W związku z pandemią wirusa powodującego chorobę COVID-19, nasza firma, jak i producent: Millers Oils Ltd, podjęły odpowiednie środki w kwestii funkcjonowania firmy. ✅po pierwsze – prosimy wszystkich Państwa, także naszych klientów, oraz współpracowników, o zachowanie ostrożności i przestrzeganie wszelkich zasad mających na celu zatrzymanie rozprzestrzeniania się choroby. ✅ po drugie – nasza fabryka w Wielkiej Brytanii zapewnia na chwilę obecną ciągłość dostaw. W Brighouse zostały podjęte odpowiednie środki mające na celu redukcję ryzyka przerwania produkcji. Nasze stany magazynowe w Polsce zostały zwiększone. ✅po trzecie – pracujemy zdalnie. Dodatkowo – nie ma możliwości odbioru osobistego produktów w naszej…