OLEJE SILNIKOWE

NANODRIVE SLS BANNER

We wszystkich w pełni syntetycznych olejach Millers Oils Motorsport zastosowano formułę składającą się z kombinacji 3 estrów syntetycznych wraz z wysokiej jakości dodatkami oraz modyfikatorami tarcia , aby zapewnić maksymalne osiągi i minimalne zużycie.

Wysoka zawartość estrów redukuje liczbę polimerów, oraz powoduje, że olej ma lepsze parametry ochronne odpowiadające za ścinanie, oraz zachowuje swoją lepkość przez dłuższy czas.

 

W PEŁNI SYNTETYCZNE WYCZYNOWE OLEJE SILNIKOWE NANODRIVE+ TRIPLE ESTER.

Do silników wyczynowych wymagających oleju o obniżonym tarciu, zapewniającego maksymalną moc (np. podczas kwalifikacji). W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

Do silników wyczynowych wymagających oleju o obniżonym tarciu, zapewniającego maksymalną moc (np. podczas kwalifikacji). W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, a także do seryjnych silników w samochodach używanych na torze i skrajnie ciężkich warunkach. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

W PEŁNI SYNTETYCZNE WYCZYNOWE OLEJE SILNIKOWE NANODRIVE TRIPLE ESTER.

 

Pasuje do silników samochodów używanych do szybkiej jazdy po drogach, wyścigowych, rajdowych, wyścigów górskich, sprintów. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

Pasuje do silników pojazdów rajdowych i wyścigowych o małej pojemności oraz turbodoładowanych silników w pojazdach używanych od czasu do czasu do szybkiej jazdy po torze. Znakomity dla samochodów, w których producent zaleca olej 5W40. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
 
Znakomity do mocnych silników zarówno z- , jak i bez- turbodoładowania. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

Do silników samochodów rajdowych i wyścigowych o większych pojemnościach, z- i bez- turbodoładowania. Idealny do rajdowych Subaru Impreza STi i Mitsubishi Lancer Evo, a także mocnych modeli BMW. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
 
Wyższa lepkość bazowa, aby zapewnić maksymalną ochronę w bardzo wysokich temperaturach. Idealny do turbodoładowanych silników w rajdach i wyścigach długodystansowych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

WYCZYNOWE OLEJE SILNIKOWE PÓŁSYNTETYCZNE NANODRIVE


Półsyntetyczny silnikowy olej wyczynowy. Do mocnych samochodów o większym przebiegu. Optymalny pakiet ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

Półsyntetyczny olej wyczynowy. Większa lepkość w wysokiej temperaturze, na poziomie SAE 60 powoduje, że jest idealny do starszych, mocnych samochodów. Optymalny pakiet ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

Unikalny olej półsyntetyczny 20w50. Specjalny skonstruowany dla samochodów Mini wyposażonych w szpery (LSD) oraz do pojazdów, w których ten sam olej służy do smarowania silnika i skrzyni biegów. Teraz z technologią Nanodrive.

Syntetycznie wzmocniony olej mineralny. Znakomity stosunek osiągów do ceny. Teraz z technologią Nanodrive.

OLEJE DO SILNIKÓW DWUSUWOWYCH


Idealny do silników Rotax Max i Honda. Posiada homologację CIK FIA. Znacząco zwiększa moc i moment obrotowy. Teraz z technologią Nanodrive.

OLEJE NA BAZIE RYCYNY



Olej silnikowy SAE 40 bazujący na rycynie – do silników czterosuwowych. Do użytku w pojazdach napędzanych metanolem oraz tych, które potrzebują oleju rycynowego.

 

INNE OLEJE


Wyczynowy olej do docierania silnika. Rajdowe i wyścigowe silniki absolutnie NIE MOGĄ być docierane na olejach syntetycznych. Idealny olej do dotarcia się wszystkich części.


Olej do składania silników i skrzyń biegów. Chroni podzespoły przy pierwszym uruchomieniu, miesza się z olejem docelowym.

 

Facebook

evanscoolants.pl