OLEJE SILNIKOWE

NANODRIVE SLS BANNER

We wszystkich w pełni syntetycznych olejach Millers Oils Motorsport zastosowano formułę składającą się z kombinacji 3 estrów syntetycznych wraz z wysokiej jakości dodatkami oraz modyfikatorami tarcia , aby zapewnić maksymalne osiągi i minimalne zużycie.

Artykuł zawierający wskazówki dotyczące właściwego doboru oleju wyczynowego (WRC magazyn rajdowy):

WRC page 1

Wysoka zawartość estrów redukuje liczbę polimerów, oraz powoduje, że olej ma lepsze parametry ochronne odpowiadające za ścinanie, oraz zachowuje swoją lepkość przez dłuższy czas.

Wszystkie oleje silnikowe Millers Oils serii Motorsport zawierają optymalną ilość ZDDP.

 

W PEŁNI SYNTETYCZNE WYCZYNOWE OLEJE SILNIKOWE NANODRIVE+ TRIPLE ESTER.

Do silników wyczynowych wymagających oleju o obniżonym tarciu, zapewniającego maksymalną moc (np. podczas kwalifikacji). W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

Do silników wyczynowych wymagających oleju o obniżonym tarciu, zapewniającego maksymalną moc (np. podczas kwalifikacji). W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, a także do seryjnych silników w samochodach używanych na torze i skrajnie ciężkich warunkach. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.

W PEŁNI SYNTETYCZNE WYCZYNOWE OLEJE SILNIKOWE NANODRIVE TRIPLE ESTER.

 

Pasuje do silników samochodów używanych do szybkiej jazdy po drogach, wyścigowych, rajdowych, wyścigów górskich, sprintów. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

Pasuje do silników pojazdów rajdowych i wyścigowych o małej pojemności oraz turbodoładowanych silników w pojazdach używanych od czasu do czasu do szybkiej jazdy po torze. Znakomity dla samochodów, w których producent zaleca olej 5W40. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
 
Znakomity do mocnych silników zarówno z- , jak i bez- turbodoładowania. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

Do silników samochodów rajdowych i wyścigowych o większych pojemnościach, z- i bez- turbodoładowania. Idealny do rajdowych Subaru Impreza STi i Mitsubishi Lancer Evo, a także mocnych modeli BMW. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
 
Wyższa lepkość bazowa, aby zapewnić maksymalną ochronę w bardzo wysokich temperaturach. Idealny do turbodoładowanych silników w rajdach i wyścigach długodystansowych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

WYCZYNOWE OLEJE SILNIKOWE PÓŁSYNTETYCZNE NANODRIVE


Półsyntetyczny silnikowy olej wyczynowy. Do mocnych samochodów o większym przebiegu. Optymalny pakiet ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

Półsyntetyczny olej wyczynowy. Większa lepkość w wysokiej temperaturze, na poziomie SAE 60 powoduje, że jest idealny do starszych, mocnych samochodów. Optymalny pakiet ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.

Unikalny olej półsyntetyczny 20w50. Specjalny skonstruowany dla samochodów Mini wyposażonych w szpery (LSD) oraz do pojazdów, w których ten sam olej służy do smarowania silnika i skrzyni biegów. Teraz z technologią Nanodrive.

Syntetycznie wzmocniony olej mineralny. Znakomity stosunek osiągów do ceny. Teraz z technologią Nanodrive.

OLEJE DO SILNIKÓW DWUSUWOWYCH


Idealny do silników Rotax Max i Honda. Posiada homologację CIK FIA. Znacząco zwiększa moc i moment obrotowy. Teraz z technologią Nanodrive.

OLEJE NA BAZIE RYCYNY



Olej silnikowy SAE 40 bazujący na rycynie – do silników czterosuwowych. Do użytku w pojazdach napędzanych metanolem oraz tych, które potrzebują oleju rycynowego.

 

INNE OLEJE


Wyczynowy olej do docierania silnika. Rajdowe i wyścigowe silniki absolutnie NIE MOGĄ być docierane na olejach syntetycznych. Idealny olej do dotarcia się wszystkich części.


Olej do składania silników i skrzyń biegów. Chroni podzespoły przy pierwszym uruchomieniu, miesza się z olejem docelowym.

 

Facebook

evanscoolants.pl