TRIDENT LONGLIFE 5w40

TRIDENT LONGLIFE 5w40 to w pełni syntetyczny, zaawansowany technologicznie, olej silnikowy typu MID SAPS przeznaczony do najnowszych silników. Opracowany tak, by spełnić oraz zapewnić najwyższą wydajność zgodną z normą producenta (OEM). Jest to możliwe dzięki ulepszonym właściwościom utrzymującym silnik w czystości, trwałości oleju, zredukowanym tarciu, wyższym właściwościom przeciwzużyciowym, a także niższym zużyciu paliwa.

TRIDENT LONGLIFE 5w40 jest rekomendowany do silników wymagających oleju 5w40 ACEA C3, w tym także VW 502.00/505.01, (co oznacza, że jest idealny do starszych silników TDI), oraz innych norm wymienionych poniżej. TRIDENT LONGLIFE 5w40 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), katalizatorami oraz najnowszymi europejskimi normami czystości spalin.

KORZYŚCI:

Zastosowana w tym oleju syntetyczna technologia zapewnia znakomitą płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -30 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania.

TRIDENT LONGLIFE 5w40 oferuje wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz trudnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika.

Zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM).

Obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin

Specyfikacja ACEA MID SAPS

CHARAKTERYSTYKA:
ACEA C3
API SN/CF
BMW Longlife-04
MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51
Porsche A40
Renault RN 0700/0710
GM Dexos 2
Fiat 9.55535-S2
Ford M2C 917-A
VW 502.00/505.00
VW 502.00/505.01

PARAMETRY:
SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 15 C:…0,850
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…14,4 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…86 cSt
Indeks lepkości:…174
Temperatura krzepnięcia:… -39 C
Temperatura zapłonu:…>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6600 cP max

Facebook

evanscoolants.pl