7
Sty

Na 2021 rok przygotowaliśmy wiele ciekawych zmian.

W pierwszym kwartale zadebiutuje całkowicie nowa strona internetowa millersoils.pl – zapraszamy wkrótce!

Wkrótce też do sprzedaży trafi wiele nowych produktów Millers Oils, o jeszcze lepszych formulacjach.

Category : rajdy
19
Paź

Mamy to! RAJDOWE SAMOCHODOWE MISTRZOSTWO POLSKI!

Posted by Możliwość komentowania Mamy to! RAJDOWE SAMOCHODOWE MISTRZOSTWO POLSKI! została wyłączona

Mamy to! RAJDOWE SAMOCHODOWE MISTRZOSTWO POLSKI!

Załoga Huttunen / Lukka startująca samochodem Hyundai i20 R5 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski zajęła drugie miejsce w Rajdzie Świdnickim, przypieczętowując tym samym tytuł Rajdowych Samochodowych Mistrzów Polski w klasyfikacji generalnej.

Silnik, skrzynia biegów oraz pozostałe podzespoły samochodu Mistrzów Polski przez cały sezon chroniły środki smarne Millers Oils z serii Motorsport, wykorzystujące technologię Nanodrive. W silniku zastosowano olej CFS 5w40 NT+, który oprócz maksymalnej ochrony, zapewnia także minimalne straty mocy. Jest to olej o w pełni syntetycznej formulacji opartej na PAO oraz estrach syntetycznych, z wykorzystaniem cząstek nano. W sekwencyjnej skrzyni biegów oraz dyferencjałach ze szperami płytkowymi (LSD) zastosowano olej CRX LS 75w140 NT+, który od lat stosowany jest powszechnie w wielu najbardziej profesjonalnych zespołach rajdowych i wyścigowych w Polsce.

Oleje Millers Oils serii Motorsport od lat stosowane są sporcie samochodowym na najwyższym, światowym poziomie. Millers Oils jest m.in. partnerem technologicznym producenta wyczynowych układów przeniesienia napędów Hewland, oraz producenta samochodów wyścigowych Ginetta.

fot. Rybarski Photography

Category : rajdy
25
Wrz

TRIDENT PROFESSIONAL – nowa gama

Posted by Możliwość komentowania TRIDENT PROFESSIONAL – nowa gama została wyłączona

 

Prezentujemy nową gamę olejów MILLERS OILS TRIDENT PROFESSIONAL:

Co się zmienia:

  • nowe, przejrzyste etykiety
  • zmiana nazwy serii z TRIDENT na TRIDENT PROFESSIONAL
  • zmiana nazw niektórych produktów
  • ulepszenie niektórych formulacji – więcej norm OEM / specyfikacji
  • nowe produkty w gamie

Co się NIE zmienia:

  • jakość olejów TRIDENT, na których zawsze można polegać
  • miejsce produkcji: zawsze MADE IN BRITAIN
  • ceny
  • kody produktów

Nowe oleje zaczną pojawiać się na rynku stopniowo, wraz z wyczerpaniem zapasów obecnej gamy TRIDENT.

 

Category : premiera
11
Sie

Zwycięstwo załogi Millers Oils w Rajdzie Rzeszowskim

Posted by Możliwość komentowania Zwycięstwo załogi Millers Oils w Rajdzie Rzeszowskim została wyłączona

W pierwszej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, Rajdzie Rzeszowskim, zadebiutował zespół Hyundai Poland Racing. W samochodzie Hyundai i20 R5 wystartowała jedna z najbardziej obiecujących na świecie załóg: Huttunen / Lukka. W ich rajdówce zastosowano oleje Millers Oils z technologią NANODRIVE: CFS 5w40 NT+ oraz CRX LS 75w140 NT+.

Zgodnie z przewidywaniami, załoga odniosła zwycięstwo, choć nie przyszło ono lekko.

W rajdzie wystartowało wiele załóg stosujących środki smarne Millers Oils. Załoga Szeja / Szeja w Subaru Impreza zajęła 6 miejsce w klasyfikacji generalnej, zwyciężając w klasie Open 4WD.  W tym samochodzie smaruje Millers Oils CFS 15w60 (silnik), oraz CRX Ls 75w140 NT+. Mniej szczęścia mieli Kasperczyk / Syty, którzy w VW Polo R5 urwali koło. Pokazali się jednak  ze znakomitej strony pokonując na Power Stage nawet Huttunena. W Polo stosowane są oleje Millers Oils CFS 10w60 NT+ oraz CRX Ls 75w140 NT+.

Oleje Millers Oils stosowane były także np. w najnowszym Fordzie Fiesta R5 MK II, w klasycznym Fordzie Sierra Cosworth załogi Suder / Kowalik, Fordzie Fiesta Proto, czy Hondzie Civic.

Category : rajdy
11
Sie

Rajd Rzeszowski: Wszystko, co było możliwe

Posted by Możliwość komentowania Rajd Rzeszowski: Wszystko, co było możliwe została wyłączona

Tomasz Kasperczyk i Damian Syty wywalczyli w Marma 29. Rajdzie Rzeszowskim wszystko, po co mogli sięgnąć po problemach z pierwszego, nieukończonego etapu. Załoga Tiger Energy Drink Rally Team wygrała Power Stage i wywiozła z Rzeszowa komplet punktów, jaki można zdobyć na finałowej próbie rundy RSMP.

Kasperczyk i Syty zaczęli Marma 29. Rajd Rzeszowski, tak jak go skończyli – od oesowego triumfu. Volkswagen Polo GTI R5 dwukrotnych wicemistrzów Polski był najszybszy na otwierającym inauguracyjną rundę krajowego czempionatu oesie Pstrągowa, zostawiając za sobą wszystkie 14 załóg w najszybszych samochodach klasy R5.

Niestety rewelacyjnego rezultatu z OS 1 nie udało się zamienić w passę czołowych czasów na kolejnych oesach. Kasperczyka i Sytego zatrzymało koło uszkodzone na jednym z cięć. Co ciekawe, na to pozornie niegroźne cięcie „nabrały się” także inne załogi, które również poniosły dotkliwe konsekwencje.

Po naprawieniu samochodu, Kasperczyk i Syty ruszyli do rywalizacji w II etapie Marma 29. Rajdu Rzeszowskiego. Z czterech zaplanowanych na sobotę oesów, aż trzy ukończyli w czołowej trójce. Najlepszy rezultat uzyskali na kończącym rajd oesie Zagorzyce (14,22 km). Finałowa próba była rozegrana jako Power Stage, co oznaczało, że pięć najszybszych załóg zdobywa dodatkowe punkty do klasyfikacji mistrzostw Polski. Tomek i Damian sięgnęli po pełną pulę – 5 punktów za oesowe zwycięstwo.

Kolejnym startem Tomasza Kasperczyka i Damiana Sytego ma być Rajd Śląska – druga runda krajowego czempionatu. Na trzy rozegrane do tej pory edycje tych zawodów, dwie (2017 i 2018) wygrała załoga Tiger Energy Drink Rally Team. Imprezę z bazą na Stadionie Śląskim w Chorzowie zaplanowano na 11-12 września.

Tomasz Kasperczyk: – Owszem, kończymy ten rajd z wieloma pozytywami, ale one powodują, że tym bardziej jestem zły i rozczarowany wydarzeniami z pierwszego etapu. Dobre czasy, które notowaliśmy na oesach pokazują, że mogliśmy się liczyć w walce o podium w niezwykle mocnej stawce. Skupiliśmy się po prostu na tym, co jeszcze było w naszym zasięgu. Chodziło o to, by zbudować tempo, pewność siebie, ale przede wszystkim – powalczyć na Power Stage. Z tego mogę być zadowolony, bo nie postawiliśmy na tym odcinku wszystkiego na jedną kartę. Pojechaliśmy kontrolując tempo, nie podejmując szaleńczego ryzyka.

Klasyfikacja końcowa Marma 29. Rajdu Rzeszowskiego – 1. rundy RSMP 2020:

1. Huttunen/Lukka (Hyundai i20 R5) 1:13:50,7 s

2. Grzyb/Poradzisz (Skoda Fabia R5) +8,6 s

3. Słobodzian/Hundla (Hyundai I20 R5) +53,7 s

4. Byśkiniewicz/Cieślar (Hyundai I20 R5) +1:51,9 s

5. Kotarba/Kotarba (Citroen C3 R5) +2:52,8 s

6. Szeja/Szeja (Subaru Impreza) +6:33,0 s

7. Pryczek/Pryczek (Subaru Impreza GC8) +7:33,8 s

8. Nowak/Grzelka (Ford Fiesta R5) +7:45,5 s

9. Cieślak/Pochroń (Peugeot 208 R2) +9:10,8 s

10. Lubiak/Borko (Peugeot 208 R2) +9:53,5 s

(…)

53. Kasperczyk/Syty (Volkswagen Polo R5) +39:50,7 s.

Punktacja Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski po Marma 29. Rajdzie Rzeszowskim:

1. Huttunen/Lukka 34 pkt

2. Grzyb/Poradzisz 27 pkt

3. Słobodzian/Hundla 22 pkt

4. Byśkiniewicz/Cieślar 19 pkt

5. Kotarba/Kotarba 17 pkt

6. Szeja/Szeja 15 pkt

7. Pryczek/Pryczek 13 pkt

8. Nowak/Grzelka 11 pkt

9. Cieślak/Pochroń 9 pkt

10. Lubiak/Borko 7 pkt

11. Terlikowski/Burkat 5 pkt

12. Kasperczyk/Syty 5 pkt

13. Typa/Gospodarczyk 4 pkt

14. Polok/Ciupka 3 pkt

15. Brzozowski/Zdrojewski 2 pkt

16. Wróblewski/Wróbel 2 pkt

17. Bonder/Gerber 1 pkt

==================================================================

Informacje o zespole

Zespół Tiger Energy Drink Rally Team powstał w 2012 roku, od samego początku jego trzon stanowi załoga Tomasz Kasperczyk/Damian Syty. Rok 2012 to pełny sezon Rajdowego Pucharu Polski oraz czeski Rajd Kostelec. W kolejnym sezonie Tomasz Kasperczyk (ur. 25. 9. 1992 r.) zadebiutował w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski, zdobywając tytuł II wicemistrza Polski w klasie 6. Kolejny – 2014 rok to zmiana samochodu i walka o punkty w klasyfikacji generalnej Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Nowy samochód i bardzo intensywny program treningowy zaowocowały 6. miejscem w klasyfikacji generalnej RSMP i pierwszym podium w tym cyklu podczas Rajdu Dolnośląskiego. Duet Tomasz Kasperczyk/Damian Syty zajął znakomite, drugie miejsce w klasyfikacji generalnej rajdu. Sezon 2015 to kolejny rok startów w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski oraz wybranych rundach Rajdowych Mistrzostw Europy w Fordzie Fiesta R5. Sezon 2017 przyniósł pierwsze zwycięstwo w rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Tomek z Damianem byli najszybsi w Rajdzie Śląska i przypieczętowali tytuł wicemistrzów kraju. W 2018 roku zespół rywalizował w wybranych rundach FIA ERC i RSMP, co dało mu czwarte miejsce w mistrzostwach Polski. W drodze do tego wyniku Kasperczyk i Syty powtórzyli sukces z sezonu 2017 i po raz drugi z rzędu wygrali Rajd Śląska, ustanawiając jednocześnie nowy rekord w polskich rajdach. Na mecie wyprzedzili drugą załogę o 0,2 sekundy – to najmniejsza różnica w historii. W sezonie 2019 Kasperczyk i Syty zwyciężyli w Rajdzie Nadwiślańskim i stanęli na podium w czterech innych rundach krajowego czempionatu, co dało im tytuł rajdowych wicemistrzów Polski. W sezonie 2020 rajdową bronią Tiger Energy Drink Rally Team jest nowy samochód Volkswagen Polo GTI R5 – przygotowywany przez stajnię Rallytechnology. Sponsorem strategicznym zespołu jest Tiger Energy Drink. Dostawcą środków smarnych jest Millers Oils. W samochodzie zastosowano oleje: Millers Oils CFS 10w60 NT+ oraz CRX LS 75w140 NT+.

Category : rajdy
24
Cze

Rajdowi wicemistrzowie Polski rozpoczynają sezon.

Posted by Możliwość komentowania Rajdowi wicemistrzowie Polski rozpoczynają sezon. została wyłączona

Podium po długiej przerwie.

Najlepsze czasy na dwóch odcinkach specjalnych i drugie miejsce w nieoficjalnej klasyfikacji generalnej – to bilans Tomasza Kasperczyka i Damiana Sytego w inauguracyjnej rundzie Tarmac Masters. Dla załogi Tiger Energy Drink Rally Team był to pierwszy start w nowym samochodzie – Volkswagenie Polo GTI R5. Partnerem technicznym zespołu jest Millers Oils.

Tarmac Masters to cykl zawodów organizowanych na Dolnym Śląsku w randze rajdów okręgowych i Super KJS-ów. Tegoroczne zmagania w tym cyklu otworzył 4. Ireco Motorsport Rally, będący jedną z pierwszych w tym roku okazji do rajdowej rywalizacji w naszym kraju. Wielu zawodników z Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski potraktowało tę imprezę jako etap przygotowań do walki o punkty do klasyfikacji krajowego czempionatu. W tym gronie byli także Tomasz Kasperczyk i Damian Syty. Przed sezonem dwukrotni wicemistrzowie Polski zmienili samochód na Volkswagena Polo GTI R5, a dziś mieli pierwsza okazję do sprawdzenia go podczas sportowej rywalizacji.

Rozpoczęli ją od mocnego uderzenia, notując najlepszy czas na pierwszym oesie. Na kolejnych uzyskali odpowiednio piąty, pierwszy, drugi i trzeci rezultat. To dało im drugie miejsce w łącznej, nieoficjalnej klasyfikacji zawodów – ax equo z duetem Marcin Słobodzian/Robert Hundla w Hyundaiu i20 R5. Od zwycięzców – Kacpra Wróblewskiego i Jakuba Wróbla (Volkswagen Polo GTI R5) Kasperczyka i Sytego dzieliło na mecie 8,5 sekundy.

Tomasz Kasperczyk:
– Mamy trochę materiału do analizy i przemyśleń po tym starcie. Byłbym rozczarowany, gdyby było inaczej. Nie wszystko poszło w 100 procentach po naszej myśli, ale to oznacza, że wiemy nad czym i jak pracować. Z pewnością nasz nowy samochód ma bardzo duży potencjał, a my jesteśmy zdeterminowani, by jak najszybciej go odkrywać i dobrze wykorzystywać. Walczyliśmy dziś o zwycięstwo, ale drugie miejsce także doceniam, bo oznacza, że nie „zardzewiałem”, choć moja przerwa w startach trwała blisko 290 dni.

Nieoficjalna klasyfikacja generalna 4. Ireco Motorsport Rally:

Wróblewski/Wróbel (Volkswagen Polo GTI R5) 20:55,9 s
Kasperczyk/Syty (Volkswagen Polo GTI R5) +8,5 s
Słobodzian/Hundla (Hyundai i20 R5) +8,5 s
Płachytka/Dymurski (Skoda Fabia R5 Evo) +21 s
Chwietczuk/Hinz (Skoda Fabia R5 Evo) +34,9 s
Jurecki/Szeja (Ford Fiesta Proto) +48,1 s
Poloński/Sitek (Abarth 124 Rally) +1:00,4 s
Lechoszest/Spentany (Skoda Fabia S2000) +1:15,8 s
Terlecki/Załużny (Ford Fiesta Proto) +1:19,3 s
Terlikowski/Burkat (Ford Fiesta Proto) +1:25,8 s

W samochodzie zespołu zastosowano środki smarne Millers Oils z serii Motorsport, z technologią Nanodrive.

 

Category : rajdy

Facebook

evanscoolants.pl