XF PREMIUM 5w50

Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju o lepkości 5w50. Rekomendowany do użytku w sinikach Mercedes – Benz AMG, a także Porsche, Caterham, Ford (w tym Mustang), oraz innych mocnych silnikach.

Loading...
Loading...

Opis

Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju o lepkości 5w50. Rekomendowany do użytku w sinikach Mercedes – Benz AMG, a także Porsche, Caterham, Ford (w tym Mustang), oraz innych mocnych silnikach.

Charakterystyka:
ACEA A3/B4, API SN

Przeznaczenie:
ACEA A3/B3, API SM/SL, Ford WSS-M2C931-C, MB 229.3, MB 229.1, Porsche A40, AMG, Caterham, Cosworth, marki azjatyckie

Cechy i korzyści:
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe

• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami, zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i zużyciem silnika

Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,848
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…18,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…120 cSt
Indeks lepkości:…178
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…235 C
TBN:…10 mg KOH / g
HTHS:…4,5 mPa s

Pozostałe parametry dostępne na życzenie.

Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota