CFS 10w60 NT+






W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, większych wyczynowych silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Znakomity dla silników poddawanych maksymalnym obciążeniom, także tych wysokoobrotowych.

STOSOWANIE:

Polecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych, zazwyczaj o pojemności od 2 litrów (z- lub bez- turbo).

KORZYŚCI:

W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:

  • testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT

  • znaczną redukcję tarcia

  • wydłużoną żywotność silnika

  • niższą temperaturę pracy silnika

  • większą moc i moment obrotowy

  • większą niezawodność

  • poprawę efektywności energetycznej

  • znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.

PARAMETRY:

Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C

Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 10w40.

Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.

Zapewnia wyjątkową ochronę, zwłaszcza w skrajnei ciężkich warunkach

Lepkość SAE…10w60

Gęstość przy 15 C…0,870

Lepkość kinematyczna w 100 C…23,3 cSt

Lepkość kinematyczna w 40 C… 161 cSt

Indeks lepkości…175

Temperatura krzepnięcia…-42 C

Temperatura zapłonu…226 C

Lepkość na zimno przy -25 C…7,000 cP

TBN mg KOH/g…10,1

7965 CFS 10w60 NT+
Kup w sklepie

 

Facebook

evanscoolants.pl