CFS 10w50 NT+





W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek.

STOSOWANIE:

Polecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych o pojemności zazwyczaj od 2 litrów (z- lub bez- turbo).

KORZYŚCI:

W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:

  • testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT

  • znaczną redukcję tarcia

  • wydłużoną żywotność silnika

  • niższą temperaturę pracy silnika

  • większą moc i moment obrotowy

  • większą niezawodność

  • poprawę efektywności energetycznej

  • znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.

PARAMETRY:

Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C

Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 10w40.

Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.

Lepkość SAE…10w50

Gęstość przy 15 C…0,873

Lepkość kinematyczna w 100 C…17,1 cSt

Lepkość kinematyczna w 40 C… 106 cSt

Indeks lepkości…177

Temperatura krzepnięcia…-42 C

Temperatura zapłonu…210 C

Lepkość na zimno przy -25 C…7,000 cP maximum

TBN mg KOH/g…10

7964 CFS 10w50 NT+
Kup w sklepie

 

Facebook

evanscoolants.pl