CRX 75w90 NT+

W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).

STOSOWANIE:

Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów: skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych, sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.

Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.

Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych należy stosować CRX LS 75w90 NT+

KORZYŚCI:

  • testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT

  • wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju

  • bardzo szybkie rozprowadzanie się oleju w skrzyni

  • znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna

  • bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni

  • bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego

  • redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy

PARAMETRY:

API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B, ZF TE-ML-19C, ZF TE-ML-21B

Lepkość SAE…75w90

Gęstość przy 15 C…0,860

Lepkość kinematyczna w 100 C…13,9 cSt

Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 60000 mPas

7966 CRX 75w90 NT+
Kup w sklepie

Facebook

evanscoolants.pl