TRUCKSYNTH EE 5w30

trucksynth le

Trucksynth EE 5w30 to znakomity w pełni syntetyczny, energooszczędny olej LOW SAPS do silników Diesel. Dzięki wysokim parametrom, ten olej może być stosowany w większości najnowszych silników samochodów ciężarowych. Zapewnia minimalne zużycie paliwa, wydłużone interwały wymiany oleju, oraz ochronę silnika i najnowszych układów oczyszczania spalin.

STOSOWANIE:
Trucksynth EE 5w30 jest polecany do użytku w mocnych silnikach Diesel, wyposażonych w najnowsze układy oczyszczania spalin. Spełnia wymagania ACEA E6, E9, E7, Volvo VDS – 4 , Volvo CNG, Daimler-Chrysler (Mercedes) 228.51, najnowszą normę MAN M3677, MAN 3477, Cummins CES 20081oraz inne europejskie i amerykańskie wymagania OEM. Idealny do stosowania w pojazdach flotowych, rolniczych, maszynach budowlanych.
KORZYŚCI:

  • w pełni syntetyczna formulacja zapewnia znakomitą ochronę silnika przed zużyciem nawet w bardzo surowych warunkach, a dzięki mniejszemu tarciu redukuje zużycie paliwa. Pasuje zarówno do silników z systemem oczyszczania spalin DPF (filtr cząstek stałych), jak i SCR.
  • jest stworzony nie tylko z myślą spełnienia surowych wymagań producentów pojazdów (OEM), ale także w celu obniżenia kosztów obsługi pojazdów, dzięki mniejszemu ryzyku uszkodzeń mechanicznych silnika, długiej żywotności jego i podzespołów oraz optymalnemu zużyciu paliwa
  • balans lepkości zapewniony przez w pełni syntetyczną formulację LOW SAPS 5w30 zapewnia szybkie rozprowadzanie się oleju w silniku przy rozruchu nawet w niskich temperaturach, dbając jednocześnie o silny film olejowy w wysokich temperaturach. Redukuje zużywanie się silnika oraz zapychanie się filtrów DPF.
  • niższe zużycie oleju to także jedna z najważniejszych cech Trucksynth EE – jest ono niezbędne do spełnienia rygorystycznych norm emisji spalin

CHARAKTERYSTYKA:
ACEA E6 / E9 / E7, API CJ-4/SN, MB 228.51, 228.31, MAN M3677, MAN M3477, MAN M327-1, Volvo VDS-4, Volvo VDS-3, Volvo CNG , Renault RXD, RLD-3, RLD-2, RGD, MTU Type 3.1, Mack EO-O Premium Plus, Mack EO-N, Premium Plus, EO-M Plus, Deutz DQC IV-10 LA, Cummins CES 20081, Caterpillar ECF-3, JASO DH2

SAE klasa lepkości: 5w30
Ciężar właściwy przy 15 C: 0,856
Lepkość kinematyczna przy 100 C : 11,8 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C : 70,5 cSt
Indeks lepkości: 164
Temperatura krzepnięcia: -42 C
Temperatura zapłonu >220 C
Lepkość na zimno przy -30 C : 6,600 cP max

TBN mg KOH/gm 10,0
zawartość popiołów siarkowych % 0,987

 
CV katalog okladka

 

Facebook

evanscoolants.pl