TRUCKMASTER CJ-4 15w40

trucksynth le

Truckmaster CJ-4 to olej zapewniający jedne z najlepszych w klasie parametrów wśród olejów heavy duty do silników Diesel, o wydłużonych okresach między wymianami. Kombinacja najwyższej jakości olejów bazowych grupy II, modyfikatorów lepkości oraz dodatków LOW SAPS.
STOSOWANIE:
Truckmaster CJ-4 jest polecany do użytku w mocnych silnikach Diesel, spełniających restrykcyjne normy emisji spalin. Spełnia i przewyższa wymagania Volvo VDS-4, MB 228.31, Cummins 20081, ACEA E9 (2010). Truckmaster CJ-4 jest polecany szczególnie tam, gdzie wymagane są wydłużone interwały wymiany oleju.
KORZYŚCI:

  • Spełniając najnowsze normy, Truckmaster CJ-4 jest nie tylko idealny do silników Euro IV i Euro V, ale także do silników ze starszymi normami emisji spalin. Jego klasa API CJ-4 jest wymagana w najnowszych silnikach ciężarówek amerykańskich.
  • W rezultacie połączenia najlepszych komponentów i najwyższych specyfikacji, powstał olej, który spełnia wymogi OEM.
  • Dzięki wysokiej ochronie podzespołów, oraz niższym kosztom ponoszonym na filtry i olej (dłuższe interwały), Truckmaster CJ-4 jest znakomitym olejem dla nowoczesnych, wysilonych silników ciężarówek, także z ekonomicznego punktu widzenia.

CHARAKTERYSTYKA:
ACEA E9-08 (Issue 2), API CJ-4, / SN, MB 228.31, Volvo VDS-4 (aprobata), Renault RLD-3 , MTU Category Type 2.1, JASO DH-2, Cummins 20071, 2, 6, 7, 8, 81, Mack EO-O Premium Plus (aprobata), MAN M3575, CAT ECF-3, ECF-2,ECF-1-a,, Detroit Diesel DDC 93K218,, Deutz DQC III-10 LA
SAE klasa lepkości: 15W40
Ciężar właściwy przy 150C 0,886
Lepkość kinematyczna przy 1000C 14,5 cSt
Lepkość kinematyczna przy 400C 109,2 cSt
Indeks lepkości 136
Temperatura krzepnięcia -330C
Temperatura zapłonu >2000C
Lepkość na zimno przy -200C : 7000 cP max
Noack volatility %: 13.0 max
Popioły siarczanowe %: 1.0 max
Siarka %: 0,4 % max
Fosfor %: 0,12 % max

Dostępne opakowania: 5l, 25l, 205l

 
CV katalog okladka

 

Facebook

evanscoolants.pl