22
Maj

Mads Østberg / Ola Fløene zajęli 8, a Martin Prokop / Jan Tomanek 14 (1 w WRC Trophy) miejsce w Rajdzie Portugalii, kolejnej rundzie WRC.

Oba Fordy Fiesta WRC (spec. 2017 oraz 2016) smarowne produktami Millers Oils serii Motorsport, z technologią Nanodrive. Gratulujemy.

 

8
Maj

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska Millers Oils podczas Oldtimer Warsaw Show w dniach 13-14 maja 2017.

Szczegóły dotyczące imprezy: oficjalna strona.

28
Kwi

MILLERS OILS PARTNEREM TECHNICZNYM I DOSTAWCĄ ŚRODKÓW SMARNYCH DO ONEBET JIPOCAR WORLD RALLY TEAM.

W sezonie 2017, kierowcy WRC: Martin Prokop i Mads Ostberg połączyli siły i stworzyli ambitny projekt pod nazwą ONEBET JIPOCAR WORLD RALLY TEAM. Zespół używa najnowszej specyfikacji samochodu – Ford Fiesta WRC 2017 – który jest obsługiwany przez firmę Martina Prokopa: MP Sports. W Rajdzie Argentyny za jego kierownicą zasiada były fabryczny kierowca zespołów Citroen oraz Ford: Norweg Mads Ostberg.

Brytyjski producent wyczynowych środków smarnych – Millers Oils, już od Rajdu Szwecji (luty 2017) jest wyłącznym dostawcą m.in. olejów silnikowych i przekładniowych, które są używane w tym najnowszym, 360-konnym Fordzie Fiesta WRC 2017 zespołu.

Manager MP-Sports, Quirin Müller: “Oleje Nanodrive o obniżonym współczynniku tarcia używamy w naszych samochodach już od 2010 roku: w Fordzie Fiesta S2000, we wszystkich poprzednich Fordach Fiesta WRC, treningowych Mitsubishi Lancer Evo 9, oraz startującym w Rajdzie Dakar Fordzie Raptor F-150. W ciągu tych ponad 7 lat współpracy przekonaliśmy się, że gwarantują one najwyższą niezawodność, maksymalną ochronę komponentów, a Millers Oils zapewnia znakomite wsparcie techniczne. Dlatego cieszymy się, że nasza współpraca z Millers Oils obejmuje także projekt Forda Fiesta WRC 2017 Madsa Ostberga. Stosujemy olej silnikowy CFS 0w30 NT+, przekładniowy CRX LS 75w140 NT+, a także płyn hamulcowy Racing Brake Fluid 300 Plus oraz inne produkty z szerokiej gamy Millers Oils Motorsport.

24
Kwi

Deszcz, śnieg, a także piękne wiosenne słońce – tak zróżnicowana pogoda czekała na zawodników startujących w pierwszej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. W tych niełatwych warunkach dobrze poradziła sobie załoga Tiger Energy Drink Rally Team – Tomasz Kasperczyk i Damian Syty zajęli 3. miejsce w Rajdzie Świdnickim-KRAUSE.

Rywalizacja rozpoczęła się w piątkowy wieczór od superoesu rozegranego na ulicach Świdnicy. Prawdziwa walka ruszyła jednak w sobotę, kiedy to zawodnicy do przejechania mieli siedem odcinków specjalnych. Tomasz Kasperczyk i Damian Syty przez pierwszą część rajdu borykali się niestety z problemami. Już na pierwszej próbie na ich konto powędrowała dziesięciosekundowa kara, przez co na kolejnych oesach załoga w Fordzie Fiesta R5 musiała skupić się na odrabianiu nieplanowanych strat. Na dwóch pierwszych sobotnich odcinkach specjalnych Tomek i Damian zajmowali miejsca w pierwszej trójce pnąc się do góry w klasyfikacji generalnej. Niestety skuteczną pogoń utrudniały kłopoty z samochodem, który nie rozpędzał się tak, jak powinien. Pomimo tego, na koniec drugiego etapu zespół Tiger Energy Drink Rally Team plasował się na czwartej pozycji ze stratą zaledwie dziewięciu sekund do podium.

Podczas niedzielnego etapu celem była szybka jazda i awans do pierwszej trójki Rajdu Świdnickiego-KRAUSE. Znakomite tempo na pierwszej próbie pozwoliło błyskawicznie zrealizować te założenia. Tomasz Kasperczyk i Damian Syty na wszystkich czterech niedzielnych oesach notowali czasy w pierwszej trójce, co pozwoliło im na wywalczenie drugiego w karierze podium w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Dodatkowo załoga Tiger Energy Drink Rally Team opuściła Świdnicę z dwoma bonusowymi punktami za zajęcie 2. miejsca podczas Power Stage’u.

Ciężkie warunki Rajdu Świdnickiego-KRAUSE stanowiły dobry trening przed kolejnym startem w ERC Junior U28, czyli Rally Islas Canarias. Tomasz Kasperczyk i Damian Syty na starcie pierwszej asfaltowej rundy Rajdowych Mistrzostw Europy staną już 4 maja.

Tomasz Kasperczyk: – Cieszę się, że jestem na mecie Rajdu Świdnickiego-Krause. Wywalczyliśmy trzecie miejsce po bardzo fajnej i wyrównanej walce. Warunki na trasie były niezwykle trudne. Drugiego dnia byliśmy z Damianem maksymalnie skupieni na pojedynku z Marcinem Gagackim, z którym walczyliśmy o podium. Wyprzedziliśmy go już na pierwszym, niedzielnym odcinku specjalnym, a następnie do końca rajdu mogliśmy kontrolować sytuację. Cieszę się, że starty w Rajdowych Mistrzostwach Europy procentują, dzięki czemu jest mi dużo łatwiej ścigać się na domowym podwórku.

Klasyfikacja końcowa 45. Rajdu Świdnickiego-Krause – 1. rundy RSMP:

1. Nivette/Heller (Skoda Fabia R5) 1:18:14,6 s.
2. Gabryś/Natkaniec (Ford Fiesta R5) + 38,9 s.
3. Kasperczyk/Syty (Ford Fiesta R5) + 1:08,2 s.
4. Gagacki/Bilski (Skoda Fabia R5) + 1:52,1 s.
5. Butvilas/Vaitkevicius (Skoda Fabia R5) + 2:50,3 s.
6. Maj/Jasiński (Ford Fiesta Proto) +3:57,2 s.
7. Marczyk/Dwornik (Subaru Impreza) + 4:03,6 s.
8. Słobodzian/Wróbel (Subaru Impreza) + 4:36,4 s.
9. Chmielewski/Kozdroń (BMW R+ Maxi) + 5:42,7 s.
10. Brzeziński/Marciniak (Citroen DS3 R3T) + 5:47,1 s.

Punktacja Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2017 po Rajdzie Świdnickim Krause:

1. Filip Nivette – 28 pkt.
2. Zbigniew Gabryś – 18 pkt.
3. Tomek Kasperczyk – 17 pkt.
4. Marcin Gagacki – 13 pkt.
5. Dominikas Butvilas – 10 pkt.
6. Hubert Maj – 8 pkt.
7. Mikołaj Marczyk – 6 pkt.
8. Marcin Słobodzian – 4 pkt.
9. Jan Chmielewski – 2 pkt.
10. Jakub Brzeziński – 1 pkt.

źródło: tigerrally.pl

W samochodzie załogi Kasperczyk/Syty zastosowano środki smarne Millers Oils: CFS 10w60 NT+, CRX LS 75w140 NT, Racing Brake Fluid 300 Plus.

23
Lut

Jest już dostępny zupełnie nowy olej serii Millers Oils TRIDENT (uniwersalne oleje silnikowe) – Trident Longlife V 5w30.

Jest to produkt opracowany specjalnie z myślą o normie VW 504.00/507.00 – co oznacza szeroką gamę zastosowań w pojazdach takich jak VW/Audi/Skoda/Seat. Poza wysoką jakością, olej ten charakteryzuje się atrakcyjną ceną. W gamie pozostaje olej Trident Longlife 5w30, który spełnia m.in. normę ACEA C2.

Więcej informacji o gamie Millers Oils TRIDENT.

18
Lut

Z dumą prezentujemy zupełnie nową gamę produktów Millers Oils MOTORSPORT. Nowe produkty całkowicie zastępują dotychczasową serię, która nie jest już produkowana.

Najważniejsze aspekty:

  • niemal wszystkie produkty mają zupełnie nowe, ulepszone formulacje (poza CRO 10w40, CB 40, Assembly Lubricant) – jeszcze wyższa ochrona przed zużyciem, jeszcze niższy współczynnik tarcia
  • oleje CFS teraz wykorzystują technologię NANODRIVE (LOW FRICTION TECHNOLOGY) dodatkowo, zupełnie nowa gama CFS NT+ (ULTRA LOW FRICTION TECHNOLOGY), znacznie przewyższająca dotychczasową gamę CFS NT. Obecna gama to: CFS oraz CFS NT+, obie  na bazie TRIPLE ESTER
  • nowe, atrakcyjne opakowania – oleje gamy MOTORSPORT teraz czarnych butelkach
  • każdy produkt ma teraz dedykowaną etykietę
  • oleje przekładniowe opracowane z firmą HEWLAND (wkrótce) – jednym z czołowych światowych producentów wyczynowych układów przeniesienia napędu
  • gama olejów do wyczynowych amortyzatorów także z technologią NANODRIVE
  • nowa gama olejów do motocykli (nowość – ZFS 10w50 – wkrótce) – nowe etykiety, butelki

Nowe produkty sukcesywnie będą zastępowały dotychczasowe, dostępność już od 17 lutego.

PREZENTACJA MOTORSPORT 2017

 

 

 

16
Lis

AUTO_A4_RGB STRIPNowym produktem w gamie olejów silnikowych serii Millers Oils Premium jest olej XF Longlife 0w20. Spełnia on najnowsze wymagania API SN, oraz ILSAC GF5. Jest to w pełni syntetyczny olej do najnowszych silników, głównie producentów japońskich takich jak Toyota, Lexus, Honda, Nissan, Infiniti, Subaru. Idealny do silników hybrydowych, oraz silników z układami „start-stop”.

xf-longlife-0w20_5l

Facebook

evanscoolants.pl